Försumad el vad!?

Jag har nästan glömt bort att jag har en blogg :O har inte haft nått att skriva om alls tror jag el känns de som... desutom så har jag ingen bra skrivar förmåga, de finns ju dom som är skit bra på att skriva så att de blir intressant och mer målande och beskrivande men fan jag e inte sån alls :/ har alltid varit sämst på att beskriva med ord! min lärare i Naturkunskap sa att om jag fått göra alla min prov muntligt så hade jag haft mvg i kursen men nu hade jag ju inte den turen ;)

Men ja jag ger väl bloggen ännu ett försök... men jag kommer säkerligen att glömma bort den igen om några dagar ska ni se xD

Jaha borde man skriva om nått som hänt på senaste tiden då!? :O

hmm.. Pappa har fyllt 60! och samma dag fick jag ett brorsbarn! sötste lilla killen! är en mkt stolt moster! men ja de är typ 2 månader sen nu :P

Öm..... jag och min Kusin Frida bor typ tillsammans, el jag bor typ mest hos henne i uppsala, är mkt sällan i märsta! vi har blivit som tvillingar vi tänker samma saker och säger samma saker hela tiden ;)
de har väl blivit en del utgångar som vanligt xD båda här i märsta och i uppsala!

Finste Liz fick jag träffa en snabbis oxå;D lika trevligt varenda gång!!

jag håller även på att låta håret växa sig långt och jag e super blond!!:D Love it!




Jag tränar ganska mkt iaf nu förtiden:D är medlem på friskis&svettis i uppsala älskar de stället:) massa bra pass att gå på och ett mkt fräscht gym! så jag mår så himmla mkt bättre nu när man kommit igång och rör på sig regelbundet och då kan jag äte lite mer vad man vill utan att få ångest hahaha el känna sig som ett litet fetto ;)

Annars så har jag och frida en massa roligt på g :D Dekadance!!!! gud så vi planerar en massa inför den festen vi ska på :D och för dom som inte vet vad Dekadance är för något så är de sveriges största Fetich klubb :D:D å vi ska på en av deras fester i November sen är nästa i dec :D kommer bli bäst och de är så kul att planera och handla in grejer för att få till bästa outfiten ;) frida är latex och jag lack :D


Sen de bästa som¨håller på att hända är att jag och frida snart kommer att bli Fetish MODELLER!!! fatta de känns hur bra som helst och sjukt spännande ;) more too come ;) hehe


Jaha nähä jag fick med en del där iaf! jo jag e fortfarande kvar på gammla jobbet å jobbar rätt mkt nuförtiden :) mkt skönt för man vill ju inte behöva gå på bidrag alls! glad att jag slipper sånt!! kan inte vara roligt och ska se till att aldrig behöva de heller!!


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0