mördardag...!!

Har en låååååång jobb dag idag! 7-20.30 med en timmes rast bara :S tur att de är lugnt från och till! men lovar att jag kommer krypa hem när kvällen äntligen är över xD

men de är sen bara en jobbdag kvar sen äre fest :D katta har maskerad på fredag så de ska bli skit najs!
sen på lördag är de Hardcorve!! :D skönaste folket ska  ju dit så tror de blir awsome!! taggad som fan!
sen jobba igen söndag kväll =)


sen äre ju inte långt kvar till sommaren å jag har inte en enda ide el plan på vad jag ska göra förutom att jobba :O sen får vi se vad man har råd med att göra! ska försöka komma iväg till grönan har inte varit där på jävligt länge! nån som e sugen på att åka med?! =)

sen en kryssning sitter ju aldrig fel och jag kryssar ju gratis så hoppas de finns några som e sugna på en lite sommarkryss å dansa ute på däck ;D så säg till om nån e sugen får ha med mig 7 pers så ;)

annars har jag fan inget inplanerat alls :O men ja då finns de ju plats för att vara spontan :D


ska ju bli ett pimps and hoes oxå så de får vi i inte glömma hehe



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0