Blir så jävla less....

Börjar hata min livs situation nu!!!

som vabligt denna månad så kommer jag inte ha råd att göra ett piss! jag kommer ha råd att betala mina räkningar som vanligt å sen ligga på typ noll igen :O hade ju planer på att gå på 2 fester som ändå inte är dyra och gå till frissan... de kan jag fetglömma nu! och är så less på att behöva låna pengar av min familj, vill inte hare så!!! visst resten av sommaren kommer jag nog ligga mer bra till i pengar väg men nu då?! måste jag hela tiden sätta mitt liv i paus!

jag vill kunna gå ut med mina vänner och ha kul och betala för mig sj! inte att mina vänner ska behöva göra de åt mig! "/ jag e verkligen jätte tacksam som har så otroligt fina vänner som bjuder ut mig men när ska jag få göra de samma för dom??!!

jävla liv man ska ha då!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske flytta hem då?

2011-05-25 @ 14:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0