What life!??

Jo ibland ställer man sig nog den frågan!iaf just nu... de är bara jobb och jobb nu och ingen alls att umgås med när man har lite ledighet... =/ it sucks!  tror livet även står ganska mkt still! de händer aldrig nått och jag sj e dålig på att få saker att hända!

de är nog som frida sa i tisdags : tiden står typ stilla i uppsala inget förändras alls!

jag måste förärndra nått till hösten känner jag! hoppas på ett nytt vikariat om jag har tur så säger inget förns jag vet om jag får de el ej! funderar även på att söka till nya hem fast kanske i just stillastående uppsala för då får jag iaf lite mer variation än hemmet i örsa och här vill jag inte fastna :O

flytta vill jag och måste göra de i höst! hoppas på en lght i uppsala då annars så bor jag hos päronen ett tag igen! tur att man har snälla föräldrar som låter en flytta hem igen :'D

men jag vill fan flytta nån annanstans!! har spårat och sncakat med sandra om att man kanske ska väga för och nackdelar för att flytta upp till gällivare i början på nästa år! kul med nått helt nytt och nej de skulle inte bli permanent!!

ah nej rasten är slut dax att jobba vidare och se fram emot en planlös helg....


XOXO

Kommentarer
Postat av: Liz

haha flytta till Gällivare, hälsa hela min släkt ;) saknar dig. blir ett besök i sthlm i augusti. kraam

2011-07-15 @ 21:39:37
URL: http://lizmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0