regn regn regn!

men jag klagar typ inte ^^ jag jobbar ju bara så de får regna på så mkt de vill då ;P och naturen blir ju lite vackrare oxå :D snacka om onödigt sagt de där igentligen! men jag har inget att blogga om men jag e på lite blogg humör så ni får nöja er med onödigt skit xD bättre än inget!

jag börjar bli sugen på en ny blogg design nu *blink blink* vem kan jag ha menat nu ;) höhö

men beöhver lite nya bilder då och sånt har jag inte heller xD och kommer inte komma nya förns jag blekt håret  igen ^^ utväxt nejtack!

tänk att typ halva sommaren har gått och jag har inte gjort ett dug... fast jag hade inte planerat in nått och är glad för att få jobba =) och man behöver ju inte jämt hitta på nått och resa sånt vill jag göra ¨på hösten till varmare land så hoppas man kanske kan ha råd med nått sånt i höst/vinter ^^

annars att se framemot:

*pappas 60 årsfest
*syrrans bröllopsfest
* blir faster vilken dag som helst nu :D
*hålla tummarna för ett till jobb
*liz kommer och hälsar på :D:D
* kolla upp om jag har råd med en ny tatuering ;)

ja nått att längta till men inte exakt i den ordningen barnet kommer nog först sen pappas fest ;D

ah nej åter till att jobba!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Liz

höhöhö blink blink kan de vara mig du menar :P

kraaaam

2011-07-19 @ 21:49:50
URL: http://lizmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0