mmm ljuva "slapp" dag!

Yees jag är ledig en dag på veckan jippi :P och den passar jag på att använda på bästa sätt! sova för länge :D diska,städa upp på rummet och tvätta vilket jag verkligen behövde :P slut på underkläder nästan haha så de är en produktiv dag blandat med slappande och socialitet över datorn xD så tills i morrn och lördag då de ska jobbas igen så är batterierna mer nyladdade!


Liz du är så smart måste jag bara tilläga här hehe ;)

fan jag hade en massa jag ville skriva tyckte jag med de bara poff försvann.. damn!

jahanähä jag ska väll gå tillbax till tvätten och sen starta musiken och snygga till på rummet och packa en väska som jag kan ha över helgen i örsa =)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Liz

haha ojoj har jag blivit smart XD haha tackar

2011-07-22 @ 17:23:14
URL: http://lizmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0