Långt el kort!? kort el långt!

De är en jävligt bra fråga just nu!

Passar jag i långt blondt hår? :O el kommer jag se förjävlig ut!? xD
Har ju haft svart långt hår och jag tyckte jag såg rätt bra ut i de fast då vare inge bra kvalite på håret så de såg säkert rätt fejk ut... men nu vill jag ha långt blond hår! vågigt el lockigt måste jag typ ha för att de ska passa mig bättre med mitt krull på huvet xD

nytt år nytt utseende el hur? :D tror jag ska köpa ett blont långt hår med clips först och passar de mig så får Liz sätta i löshår på mig sen =)

men allra först så ska jag ha råd med håret xD bra hår kostar en del... kanske kan önska mig i present när jag fyller år el nått ^^ 


kort svart!

långt! jag gillar båda!

men kan de bli bra med mitt vit/blonda!?
hmmm.... får väl bli upp till bevis då!



XOXO

Kommentarer
Postat av: Frida

Lång blont vågigt hår? Jäkla härmis! haha.. ;D Men jag kan rekommendera det! ;D

2011-12-14 @ 16:32:09
URL: http://freakazette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0