jaha tänka om!

Så fick man en massa jobb ända fram till nyår i princip! tänka om veckan asså! blir att städa och pynta källaren ikväll och göra de 2 sista kaksorterna på lördag då borde allt hinnas med skulle jag tro!
men ja skönt att bli uppbokad på mera då är lönen i jan lite mer säkrad ;) och som de låter på chefen så kanske jag bokas upp på mer sen i jan beror på hur läget ser ut men hoppas kan man ju! ska även kolla i jan sen om inte jag kan få gå intro 2 nätter och sen bli vik för natten oxå! skulle ju inte vara helt fel! jag e ju ändå typ klar vaken till 03.30 sen börjar man bli lite seg sen vid 05.00 så vill man bara hem men biter ihop ändå! xD

slut på rasten jobbet kallar!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0