Att göra i veckan!

I brist på annat nu innan kaffet är slut så gör jag ett litet inlägg om min mkt spännande vecka jag har framför mig! ;)

Idag - jobba kväll sen ta hand om disken och snygga till i köket
Onsdag- börja med julatädandet och baka ännu en sorts kaka! frida sover här
Torsdag-syrran kommer förbi en vända sen jobba kväller
Fredag-jobba dag sen städa mer och börja med julpynt och adventsmys på kvällen hos emma =)
Lördag- snygga till huset och se till så allt pynt och dukar e framme tills päronen kommer hem på söndag =)

sen vart de inte roligare än så :P ska hinna med att baka en kaksort till men de kan säkert frida hjälpa till med på onsdag kväll ^^

jahanähä svepa kaffet sen lämna scilla hos mormor hjälpa henne med ett plåster sen dricka mer kaffe på jobbet ;)

seeyaa!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0