klappat och klart kan man säga!

Så ja då va man klar med sitt inför bröllopet! vikkipikk va här hos mig igår och vi gjorde alla bordsplaceringskort :D dom vart jätte fina!! tack vickan!

hela dagen i går vart bara härlig och lyckad =) va hos frissan och blekte och la i en silverslinga i luggen :D skiiit snyggt! sen va jag på stan och shoppade med emma ett par timmar! och söta emma köpte en jätte fin sommarklänning till mig :D blev så glad! sen byta jag vän och träffade vickan som skulle klippas hon med sen köpte vi allt till korten och hon bjöd på middag på stan =) myspys med massa felsägelser xD som vanligt!

bättre sent än aldrig kom vi hem till mig så vi bunkrade upp oss med rövin och cola! inte tillsammans xD och bra musik ;) sen satte vi igång! åh fan va va garvade en massa om skit och saker som vart fel! hahaha att de aldrig kan bli rätt när vi umgås ;D

 

idag ska de packas så jag e redo att åka hem till carro i morrn efter att jag varit valpvakt :)


och Liz jag hoppas du kommer bli nöjd över sminkningen som jag måste göra för att du inte e här ;)

nej dax att sluta blogga och börja göra lite nytta haha och kanske äta nått ;)


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0